به وبلاگ یا علی گفتیم و عشق آغاز شد خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
مطالب مذهبی
مطالب عمومی
حوادث
جنایی پلیسی
دانشنامه مهدوییت
صلوات و بخشش گناهان
سخنان ناب
پیامکهای مذهبی
سخنان گهر بار 14 معصوم
کلام وحی
کد لوگوی مراجع و لوگوهای دیگر
موضوعات مطالب دیگر همسنگران
حمایت از خلیج همیشه فارس
زیبا ساز وبلاگ
عاقبت ترویج گناه توسط برخی از زنان
جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــ
پخش مستقیم شبکه های TV ایران
سایتی که عکسهای شما را به عکسهای قدیمی تبدیل میکند
دل نوشته
پخش مستقیم
دانلود خونه
عکس
شعر و ترانه و آهنگ
حدیث
داستان
مطالب مضحک و مسخره
بازی آنلاین
کدهای جاوا
شکلکهای اینترنتی
متفرقه
آپلود
جوک و اس ام اس
فرازی از وصیتنامه شهید
تبلیغ www.loxblog.com
فیلم و سریال
مطالب علمی
جوکهای دِ نـَـه دِ
مطالب آموزنده
انیمیشن
پرچم متحرک ایران عزیزمان و دیگر کشورها
کلیپ
فال و طالع بینی
به مناسبت هفته افتخار آفرین دفاع مقدس
جدیدترین های خودروی ایزان و جهان
عکسهای هنرمندان
پزشکی
تلاوت دلنشین "قرآن کریم"
آشپزی
نظامی دفاعی ایران
تروریستی
تسلیحات و ضد تسلیحات جهان
لوگوهای دوستان مسافر منتظر
عملیات بانکی
فروشگاه
پرسپولیسی ها
استقلالیها
تبلیغات شما در این سایت
بازی بازی بازی بازی بازی GAME GAME GAME GAME
قالب وبلاگ
این بخش نذر "امام علی النقی الهادی (ع) میباشد"
کد موزیک برای وبلاگ و وبسایت
اضافات

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

آنچه در آسمانها و زمین است همه در دست با کفایت پروردگار دو عالم قرار دارد

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

استخاره آنلاین با قرآن مجید

در روایات آمده بهتر است که قبل از استخاره

سه بار سوره ي اخلاص (قل هو الله احد) را بخوانید

سپس سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید

نيت کنید و به انچه كه مايلید استخاره نمایید

دست نیاز گر پیش غیر او میکنی دراز /پل بسته ای تا بگذری از آبروی خویش


استخاره آنلاین با قرآن کریم


http://mosafermontazer.loxblog.ir//

بازی آنلاین تراوین "رایگان بازی کنید"

http://up.vatandownload.com/images/x22r4f93e5rly27ne3dt.gif

عکس
اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش

بوسه دختر شهید بر صورت پدر +عکس


 

بوسه دختر شهید بر صورت پدر +عکس

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار شهید محمد اصغریخواه در 2/3/1340 در روستای فتیده شهرستان لنگرود در یک خانواده مستضعف ولی متدین و مذهبی پا به عرصه وجود نهاد . تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در زادگاهش پشت سر نهاد و متوسطه را در شهرستان لنگرود با نمرات عالی سپری کرد و برای ادامه تحصیل در کنکور شرکت نمود و دو مرحله در دانشگاه امام حسین(ع) پذیرفته شد ولی با توجه به نیاز زمان حضور در جبهه را ارجح به حضور در دانشگاه دانست . شهید اصغریخواه تحصیلات دبیرستان را در مدرسه ملی مهدوی گذراند که توسط روحانیون اداره می شد و به همین علت روح آزادی خواهی از همان زمان تحصیل در او تعالی پیدا کرد و در جلسات مخفیانه روحانیون مبارز که در روستای فتیده ولنگرود برگزار می گردید شرکت می کرد.

شهید محمد اصغریخواه


بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و برای حفظ دستاوردهای آن ابتدا در کمیته انقلاب اسلامی شروع به فعالیت کرد و با تشکیل سپاه لنگرود جذب سپاه شد و تلاشی بی امان نمود، بویژه در اوایل پیروزی که اوج شیطنت گری نوچه های آمریکا و دشمنان قسم خورده انقلاب بود، در سرکوبی آنان و پاک سازی شهرستان لنگرود و روستای تابعه تلاش بسیار کرد .محمد، مدتی مسئول عملیات سپاه و مدتی هم فرماندهی بسیج را بر عهده گرفت.سال 1359 با سرکار خانم هاشمیان ازدواج کرد و ثمره آن، یک پسر و یک دختر است.با شروع جنگ تحمیلی بارها و بارها به میادین نبرد با دشمن کافر بعثی عزیمت نمود و مردانه در عملیات :ثامن الائمه ، فتح المبین ، بیت المقدس ، رمضان ، کربلای 5و4 ، نصر 4 جنگید و از خود دلاوری و رشادت زیادی بجا گذاشت . مدیریت و توانمندی او باعث شده بود که فرماندهی گردانهای امام حسین (ع) امام رضا (ع) و کمیل در زمانهای مختلف به وی سپرده شود و حتی پس از عملیات به علت موج گرفتگی شدید مدتی نتوانست در جبهه حضور پیدا کند، لذا سعی کرد در امور تعلیم و تربیتی شهرستان لنگرود به تربیت علوم قرآنی فرزندان آن خطه بپردازد و نیز مسئولیت مانورهای شهرستان چون (ما نور آزادی و قدس و خندق ) و مسئولیت واحد بسیج سپاه لنگرود را بر عهده بگیرد ولی روح آزاده او با این خدمات آرام نمی گرفت . مجدد راهی جبهه های جنگ شد، محمد به همسر مکرمه و فرزندان دلبندش و پدر و مادر عزیزش بسیار عشق می ورزید ولی دفاع از اسلام و یگان اسلامی را در اولویت برنامه های زندگی خود قرار داده بود .

 او با نوشتن نامه هایی برای فرزندان خردسالش و پیش بینی روزهای آتیه آنها که بدون حضور فیزیکی پدر سپری خواهد شد و علت ایثارگری اش و اعزام های مکررش به جبهه های نبرد و فلسفه انتخاب نام سجاد برای فرزندش ، مبارزه با ظلم و ستم ، دفاع از مظلوم ، حمایت از ولایت فقیه و اطاعت از آنو ... توصیه و تاکید های فراوان داشته و پس از ماهها جنگیدن بی امان سرانجام در 9/1/ 1367 در عملیات والفجر 10 پس از وارده کردن صدمات سهمگین به دشمن بعثی عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش تا 2 سال و نیم بر بلندای بانی بنوک باقی ماند، و در مهر ماه 69 پس از تشیع با شکوه در مزار شهدای لنگرود و در کنار همرزمانش بخاک سپرده شد.آنچه پیش روی شماست دل نوشته ای از لحظه وداع دختر با پدرش در آخرین دیدارشان می باشد:

راستی آ ن روز یادت هست؟ آخرین روزی که از کنارم می رفتی؟ روز ی که توان جدا شدن از همدیگر را نداشتیم؟ گویی نیرویی قلبهامان را به هم گره زده بود. نمی دانم آن روز حال عجیبی داشتم گرچه کوچک بودم اما هنوز آن بی قراری ها یادم هست. هنوز هم اشک های ملتمسانه و کودکانه ام را به یاد دارم، هنوز هم غربت رفتنت به خاطرم مانده است.

چه سخت بود آن لحظات، وچه سنگین می گذشت آن دقایق آخر.

براستی مرا توان جدا شدن از آ غوشت نبود، گویی کسی برایی همیشه گرمای آغوشت را از من گرفت و تا ابد شنیدن صدای قلب تو را از من دریغ می کند
انگار تمام وجودم را از من جدا می کنند، نمی دانم شاید می دانستم که آخرین بار خواهد بود که نازهای شیرینم را خریدارخواهی بود؟ به چشمانت که می نگریستم گویی با من سخن می گفتند و آنها نیز توان جدایی نداشتند.

در جشمان تو اشک موج می زد و عاقبت این اشک ها بغض نشکفته ام را شکوفا نمودند. هر قطره اشکی که می ریختم دردی بر غربتم می افزود.

من و تو چشم در چشمان هم و در آ غوش هم می گریستیم، درون هر دویمان غوغایی بود، و مادر فقط نگاهمان می کرد و بغض در گلویش را به سختی فرو می برد، آغوش می گشود که دوباره برگردم اما مگر می شد، ولی تو باید می رفتی تا چگونه رفتن را به همگان بیاموزی، باید می رفتی چرا که فرشتگان مهیای آمدنت شده بودند بالاخره مرا به سختی از آ غوشت جدا ساختی به مادر سپردی. گویی روحم را از کالبدم جدا می کردی!

راستی یادت هست به مادر گفتی خداحافظ می روم اما انتظار نداشته باش که برگردم و پشتم را نگاه کنم زیرا اشکهایش اراده ام را سست و پاهایم را بی رمق خواهد کرد، تو می رفتی و من تا ته کوچه رفتنت را می نگریستم و اشک از چشمانم آرام آ رام بر گونه های کوچکم می ریخت، گویی تمام وجودم را با خود می بردی، انگار تمام آرزوهایم به پایان رسیده است.
خود را سخت به سینه مادر می فشردم تا شاید دردم التیام یابد و تو لحظه به لحظه از من دور ودورتر می شدی و من لحظه به لحظه به غر بت و تنهایی نزدیک و نزدیک تر، آنقدر دور شدی که انتهای کوچه دیگر ندیدمت ویک بار هم بر نگشتی. وقتی رفتنت را باور کردم گویی این ابیات را در وجودم زمزمه می کرد:

می گفت شبی به خانه بر می گردم  با سبز ترین نشانه بر می گردم
می گفت، ولی دلم گواهی می داد   یک روز به روی شانه بر می گردد

رفتی و تو را برای همیشه به خدا سپردم نازنین.

آرام باش، نگران نباش؛ من دیگر به تنهایی خو گرفته ام. من هم دیگر با شادی های کودکانه وداع کرده ام و بهار آرزوها را به فراموشی سپرده‌ام.
آسوده باش و با فرشتگان مهربانی کن، من از خدا برایت شادی و آرامش روح را می طلبم.

*دخترت سوده . سال ۱۳۷۸

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, در ساعت 19:47 | |
معجزه عجیب رنگها در "قرآن"

           

                                                     کدام رنگ خدایی است؟!

رنگ زرد، تحریک کننده فکری است و بر کمبود فکری، روحی مؤثر است و برخی حالات عصبی را آرام می کند شاید به همین خاطر است...

حجت‌الاسلام  مهدی رستم‌نژاد و آقای مهدی نوید در مقاله‌ای با عنوان «اعجاز رنگ‌ها در قرآن» که در هفتمین شماره از دو فصلنامه «قرآن و علم» منتشر شده است به آثار روانی رنگ و اعجاز در قرآن کریم پرداخته‌اند.

مؤلفان مقاله در باب این موضوع می‌نویسند:‌اعجاز علمی، یکی از ابعاد گوناگون اعجاز قرآن است که از جنبه‌های متفاوتی قابل بررسی می‌باشد. از شگفتی‌های مطرح‌شده در قرآن، مسائل مربوط به رنگ‌هاست که درمورد برخی از آن‌ها، ادعای اعجاز شده است، این نکته قابل تأمل است که در زمان نزول قرآن،‌بشر به هیچ عنوان به آثار رنگ‌ها پی نبرده بود که با اثبات اعجاز علمی در «رنگ‌ها» می‌توان یکی از ابعاد اعجاز علمی قرآن را به جهانیان شناساند.

                                                       ادامه مطلب "مرصاد"

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, در ساعت 19:46 | |

   

درسته...
میدونم...
تو با خدا دوست هستی...می دونم...برای من توضیح نده..میدونم که می دونی خدا خیلی خوب و با مرامه...

اما تو چه جوابی دادی بهش؟
چی؟
دوستش داری؟  فقط همین؟

به نظرت نباید در جواب این همه خوبی یه حرکتی از خودت نشون بدی؟
نگو کدوم خوبی که اگه غمی دور و برت احساس می کنی فقط تویی که اون رو توی ذهنت یه معضل میدونی...

بدون....این رو بدون که خدا قبل از این که بخواد این قضیه ای رو که تو توی ذهنت معضل می دونی برات مقدر کنه...قبلش راه کنار اومدن باهاش رو بهت داده...فکر کن...افلا تدبرون؟

خدا رو حس کن...باهاش حرف بزن...جدی می گم.نخند...اون کنار توه...چرا نخوای باهاش حرف بزنی؟
نه...همین طوری حرف نزن...از ته دلت باهاش حرف بزن...

چرا هر وقت می خوای با خدا حرف بزنی فقط خواسته ات رو می گی؟  یه بار هم عاشقونه باهاش خرف بزن...ببوسش...حسش کن...از شوق داشتن اون گریه کن..

 

 


 

                                                      


 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, در ساعت 19:45 | |
معجزه عجیب رنگها در "قرآن"

       

                                                     کدام رنگ خدایی است؟!

رنگ زرد، تحریک کننده فکری است و بر کمبود فکری، روحی مؤثر است و برخی حالات عصبی را آرام می کند شاید به همین خاطر است...

حجت‌الاسلام  مهدی رستم‌نژاد و آقای مهدی نوید در مقاله‌ای با عنوان «اعجاز رنگ‌ها در قرآن» که در هفتمین شماره از دو فصلنامه «قرآن و علم» منتشر شده است به آثار روانی رنگ و اعجاز در قرآن کریم پرداخته‌اند.

مؤلفان مقاله در باب این موضوع می‌نویسند:‌اعجاز علمی، یکی از ابعاد گوناگون اعجاز قرآن است که از جنبه‌های متفاوتی قابل بررسی می‌باشد. از شگفتی‌های مطرح‌شده در قرآن، مسائل مربوط به رنگ‌هاست که درمورد برخی از آن‌ها، ادعای اعجاز شده است، این نکته قابل تأمل است که در زمان نزول قرآن،‌بشر به هیچ عنوان به آثار رنگ‌ها پی نبرده بود که با اثبات اعجاز علمی در «رنگ‌ها» می‌توان یکی از ابعاد اعجاز علمی قرآن را به جهانیان شناساند.

                                                       ادامه مطلب "مرصاد"

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, در ساعت 19:42 | |
كليپ تصويري زيباو اخلاقي ازآيت الله مجتهدي

 

http://www.up.mersad.org/uploads/13108420231.jpgإنا غير مهملين لمراعاتكم و لا ناسين لذكركم ، و لو لا ذلك لنزل بكم اللأواء و اصطلمكم الأعداء ، فاتقوا الله جل جلاله و ظاهرونا
حضرت امام مهدي (عجل الله تعالي فرجه) : ما در رعايت حال شما كوتاهي نمي كنيم و ياد شما را از خاطر نبرده ايم ، كه اگر جز اين بود گرفتاريها به شما روي مي آورد و دشمنان شما را ريشه كن مي كردند . پس از خدا بترسيد و ما را پشتيباني كنيد .
ضمن تبريك ميلاد پرنور و بركت حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه به همه شيعيان و مسلمانان جهان ،تعدادي كليپ تصويري زيبا و اخلاقي از حضرت ايت الله مجتهدي خدمت دوستان تقديم مي گردد اميد است با خودسازي و تقوا زمينه ظهور سرورمان را فراهم نماييم

 

متنبهين چه كساني هستند

مردم را بدین بدبین نکنید

مسابقه با شیطان

مواظب خانواده ات هم باش

مواظب همسایه ها باشید

موعظه همسر

نتیجه شادکردن دل مومن

نمازخوانهاحتمابشنوندp

نماز شب دو نوع است

هرعیب که هست ازمسلمانی ماست

لینک ادامه مطالب

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, در ساعت 19:41 | |
دانلود

منبع:"مرصاد"


 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, در ساعت 19:40 | |
میلاد مولا امیرالمومنین مبارکباد +عکس


يا علي جان
حداقل درکم اين است
خوب شد که هستي تا استواري دلم باشي
خوشحالم که دارمت تا همپاي بي قراريهاي دلم باشي
چه خوب که گرمي دلم شدي
و توان فکرم
مولا جان حداقل درکم اين است

محبتت را به جان خريده ام و پاسبان آن خواهم بود
 

روز پدر بر تمامی پدران گرامی مبارک و خجسته باد
 
نمایی از ایوان طلا امیرالمومنین

امام علی(ع) زودتر از تمام مردم عصر خود به خدا و رسولش(ص) ایمان آورد و نماز گزارد.

بار خدایا من نخستین کسی هستم که به حق رسیده و آن را شنیده و پذیرفته است و هیچ کس بر من در امر نماز سبقت نگرفت، مگر رسول خدا(ص)، و نیز فرموده‌اند: «من هفت سال پیش از آن که کسی با پیامبر نماز بخواند، با او نمازگزاردم.» (۱)

عکس های بارگاه ملکوتی علی (ع) در نجف اشرف
نمایی از مسجد کوفه و خانه حضرت امیرالمومنین(ع)

در نماز علی(ع) سخن‌ها رفته و کلام‌ها گفته و کتاب‌ها نوشته شده است؛ «نمازی که در آن، چنان غرق در مناجات و خضوع و بندگی می‌شد که گوشش نمی‌شنید، چشمش نمی‌دید و زمین و آسمان و مافیها از خاطرش محو می‌شد! نمازی که در آن از خوف خدا بر خود می‌لرزید و رنگ از رخسار مبارکش می‌پرید. اصولاً معنای نماز را باید در نماز علی (ع) جست و معنای خوف را باید از چهره رنگ پریده او دریافت و خدا را باید از چشم او دید.

نقل است که پس از شهادت امیرمومنان، حضرت علی(ع) ، یکی از اصحاب آن حضرت به نام «ضرار» با معاویه روبرو شد. معاویه گفت: «می‌خواهم علی(ع) را برایم توصیف کنی!» ضرار که حالتی غمبار بر وجودش مستولی شده بود لب به سخن گشود: «شبی علی(ع) را در محراب عبادتش دیدم که از خوف خدا چون مارگزیدگان به خود می‌پیچید و به سان غمزدگان می‌گریست و می‌گفت:«آه! آه! از آتش دوزخ…»، و کلام ضرار که بدین جا رسید، معاویه گریان شد!(۲)

عکس های بارگاه ملکوتی علی (ع) در نجف اشرف
محراب و منبر مسجد کوفه در گذشته

علی(ع) که اولین نمازگزار پس از پیامبر(ص) است و رکعت به رکعت نمازش و تکبیر به تکبیرش دیدنی و شنیدنی است، آخرین نمازش نیز شنیدنی است، هر چند که قلم از توصیف عاجز باشد و بیان از تعریف، وامانده:

آن شب – شب نوزدهم ماه رمضان – مکرر از اتاق بیرون می‌آمد و به آسمان می‌نگریست؛ باز می‌گشت و با خود می‌گفت: «به خدا قسم این همان شبی است که مرا وعده شهادت در آن داده‌اند.» پس موعد عزیمت که رسید، آهنگ رفتن کرد. ام کلثوم (س) که میزبان حضرتش بود و از این رفتار پدر، مضطرب و نگران، مانع از رفتن علی (ع) شد و از ایشان درخواست کرد تا شخص دیگری را به جای خود برای اقامه نماز به مسجد بفرستد، اما آن حضرت امتناع کرد و فرمود: «از قضای الهی نمی‌توان گریخت.» پس گام در رکاب قضای الهی نهاد و به راه افتاد.

عکس های بارگاه ملکوتی علی (ع) در نجف اشرف
محراب شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) در گذشته

در بین راه چند مرغابی به حضرت نزدیک و گویی مانع از رفتن ایشان شدند، اما شهادت علی(ع) ، گویی بی بازگشت‌ترین قضای الهی در آن لیلة‌القدر خدایی بود. این رفتن دیگر بازگشتی نداشت و علی(ع) دیگر طاقت ماندن! چون خواست از در خانه خارج شود، قلاب در، چنگ در کمربند او انداخت و این آخرین حربه زمینیان برای بازداشتن علی (ع) از رفتن بود. علی (ع) از در که گذشت، زمینیان دیگر از او دست شستند. و علی (ع) کسی نبود که از شهادت بگذرد که سالیان سال است به انتظار چنین شبی نشسته…

کوچه‌ها را یکی پس از دیگری جا می‌گذاشت تا این که به مسجد رسید. ابتدا چند رکعت نماز گزارد و چون فجر دمید، بر بام مسجد رفت و آخرین اذان خود را در آن شهر پر از حیله و نیرنگ، ارزانی زمینیان نمود و این آخرین اذانی بود که علی (ع) بر ماذنه مسجد کوفه فریاد زد!

… و علی (ع) برای اقامه نماز به داخل مسجد آمد … خفتگان را بیدار کرد؛ آن ملعون، ابن ملجم، بیدار بود ولی به روی شکم دراز کشیده و خود را به خواب زده بود و شمشیری در زیر جامه‌اش پنهان داشت، حضرت به او فرمود: «برخیز که وقت نماز است و این چنین (به روی شکم) نخواب که خواب شیطان است؛ بر دست راست بخواب که خواب مومنان است و یا به طرف چپ بخواب که خواب حکیمان است و یا به پشت بخواب که خواب پیامبران (ع) است… قصدی در خاطر داری که نزدیک است آسمان‌ها از سنگینی آن فرو ریزند و اگر بخواهم می‌توانم خبر دهم که در زیر جامه‌ات چه پنهان کرده‌ای… .»

عکس های بارگاه ملکوتی علی (ع) در نجف اشرف
محراب و منبری که امروز در مسجد کوفه نصب شده است

پس به جانب محراب رفت؛ در محراب ایستاد و به نماز مشغول شد. ابن ملجم مضطرب و نگران بود … علی (ع) به آرامی تکبیر گفت و به رکوع رفت… ابن ملجم که در کنار ستونی به کمین ایستاده بود، چون بید به خود می‌لرزید … علی (ع) سر از رکوع برداشت و به سجده رفت … قلب کثیف ابن ملجم به شدت می‌تپید … علی (ع) سر از سجده برداشت … ابن ملجم دوید … شمشیرش را بالا برد تا فرود آورد، ولی شمشیرش به سقف محراب گیر کرد. باز قصد فرود آوردن شمشیر را نمود، شمشیر را فرود آورد و فرق علی (ع) تا سجده‌گاه شکافته شد و فریاد علی علیه السلام، فریاد در گلو مانده علی (علیه السلام) برخاست: «بسم الله و بالله و علی ملة رسول الله، فزت و رب الکعبه.» و جبرییل، عزادار و مویه کنان در میان زمین و آسمان بانگ برداشت:

سوگند به خدا پایه‌های هدایت ویران شد و نشانه‌های تقوا از بین رفت و ریسمان محکم از هم گسست. پسر عموی پیامبر کشته شد، جانشین برگزیده کشته شد، علی مرتضی توسط نگون بخت‌ترین انسان‌ها کشته شد.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 15 خرداد 1386برچسب:, در ساعت 1:31 | |
عاجرک الله بقیه الله

بدینوسیله شهادت اختر تابناک آسمان ولایت و امامت قطب عالم امکان جد گرامی "آقا امام زمان عج"

حضرت امام علی النقی"ع"

را بر فرزند بزرگوار ایشان و جمیع شیعیان تسلیت عرض مینماییم

 

1. حاج محمد رضا طاهری

ردیف

موضوع

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 دلای ما گرفته شبای هجر دلدار (جدید)   373 0:01:02
2 در میان حجره ی غربت ز پا افتادم (جدید)   3,976 0:11:17
3 مهدی کجایی مهدی کجایی (جدید)   641 0:01:48
4 روضه امام حسن عسگری (جدید)   3,728 0:10:35
5 یابن زهرا، نور چشم تر من   2,371 0:06:43
6 بیا کنارم ببین که دیگر نفس ندارم   4,343 0:12:24
7 دیده دارم برهت تا بیایی   1,185 0:06:43
8 در میان حجره غربت ز پا افتاده ام   1,988 0:11:17
9 می سوزم از پا تابه سر   320 0:01:48
10 روضه امام حسن عسگری   2,76 0:23:00
11 روضه امام حسن عسگری   1,38 0:11:31
12 روضه امام حسن عسگری   1,05 0:08:46

 

2. سید مهدی میرداماد

ردیف

موضوع

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 یازده بارجهان در دل زندان کم نیست (جدید)   5,737 0:08:09
2 از سوز زهر کینه      دارم به دل شراره (جدید)   2,333 0:03:19
3 گوشه بی کسی خسته و خون جگر (جدید)   2,210 0:03:08
4 ای قبله ی من حرم سامرا (روضه سال 88،جدید)   4,485 0:19:06
5 یوسف فاطمه سلاله مصطفی (سال 88،جدید)   1,144 0:04:51
6 کجایی ای عزیز من آقا دلم تنگ برات   1,080 0:04:44
7 یک لحظه با تو  بودن   1,080 0:04:44

 

3. حاج حسن خلج

ردیف

موضوع

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران   3,472 0:09:41
2 مهدی بیا اندر برم می سوزم از پا تا سرم   4,609 0:12:53

 

4. حاج سعید حدادیان

ردیف

موضوع

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 بارالها غلام عسگریم   3,626 0:10:07
2 حجت الله یگانه، پسرم مهدی جان   223 0:02:25

 

5. مداحی عربی

ردیف

موضوع

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 امامنا الحادی عشر ابوالامام المنتظر   851 0:04:49
2 مداحی باسم کربلایی (تخریب حرمین عسکریین)   1,582 0:09:06
3 مداحی حسین الکراف (تخریب حرمین عسکریین)   1,577 0:09:12

 

6. دیگر مداحان

ردیف

موضوع

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 دو دمه تخریب حرمین عسگریین (جدید)   1,267 0:01:54
2 روضه امام حسن عسگری (جدید)   1,338 0:03:47
3 روضه تخریب حرمین عسگریین (جدید)   3,985 0:11:19
4 روضه امام حسن عسگری (جدید)   1,261 0:03:34
5 روضه امام حسن عسگری   1,261 0:03:34
6 دلبر گل پیرهن فاطمه   1,375 0:03:53
7 روضه امام حسن عسگری   1,338 0:06:43
8 دل امام زمان ..   (تخریب حرمین عسکریین - عربی)   851 0:04:49

 

برای دانلود کردن مرثیه ها، روی آیکون  کلیک راست نموده
و  گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

منبع:

http://www.aviny.com/Voice/marsieh/emam_hasan_asgari/emam_hasan_asgari.aspx

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 4 خرداد 1386برچسب:, در ساعت 17:6 | |
فجر آفرینان 22 بهمن بر شما مبارکباد

الله اکبر الله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبر

آی ابرقدرتهای دنیا چشمتان کور

یه 22 بهمن دیگه آمد

بسوزید

الله اکبر الله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبر

فجر آفرینان 22 بهمن بر شما مبارکباد

الله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبر الله اکبرالله اکبر

   الله اکبر

سبحان الله الذی حی و لا یموت

سبحان الله العظیم و الاعظم

سبحان الله ذالجلال و الاکرام

سبحان الله سبحان الله سبحان الله سبحان الله سبحان الله

   الله اکبر

الله اکبر الله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبر

آی ابرقدرتهای دنیا چشمتان کور

یه 22 بهمن دیگه آمد

بسوزید

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 21 بهمن 1385برچسب:, در ساعت 20:43 | |
تسلیت

خداوندا در اين آخر ماه صفر به حق خون حسين ابن علي به دردهاي دل زينب به غربت امام هشتم و به حرمت آقا رسول الله گيرنده اين پيام و عزيزانش را در زمره بهترين بندگانت و مايه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خيرش را بر آورده ساز.

آمين...

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در سه شنبه 4 بهمن 1385برچسب:, در ساعت 21:40 | |
بنر و لوگوی مجانی میخوای جا نمونی

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

کلیک کن     درخواست بده   دریافت کن   التماس دعا

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 21 دی 1385برچسب:, در ساعت 16:32 | |
عید قربان

به نام خدا

عید قربان

پرشکوهترین ایثار و زیباترین تعبد در برابر "خالق یکتا"

بر "آقا امام زمان"و جمیع شیعیان مبارکباد

انشا الله عید قدیر را با "آقا امام زمان"بگیریم

شایدم همین فردا تشریف آوردن

خدا را چه دیدید

التماس دعا

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 15 آبان 1385برچسب:, در ساعت 21:8 | |
عوارض کراک + عکس

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در دو شنبه 18 مهر 1385برچسب:, در ساعت 1:58 | |
صفحه قبل 1 ... 55 56 57 58 59 ... 61 صفحه بعد

درباره وبلاگ

بسم رب الحسین ◄سلام دوستان ◄از اینکه "وبلاگ ما" را انتخاب کردید متشکریم... ◄امیدواریم لحظات خوشی را با ما داشته باشید... ◄عزیزانی که دوست دارند در این وبلاگ عضو بشن ، کافیه در قسمت ورود اعضا عضو بشن یه دقیقه بیشتر وقتتون را نمیگیره ◄شرایط عضویت هم اینه که شما وبلاگ یا سایت فعالی داشته باشید... عکس خانم و آهنگی که خوانندش خانم باشه و قالبهای خانم دار نذارین ( لطفا") ◄پس وقت را از دست ندهید و به جمع ما بپیوندید...
آرشيو
مهر 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
بهمن 1389
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
مسافر منتظر
شقایق آنامیس
لينكستان
دکتر پروانه کاظمی
استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان
کیفیت جهانی/ تنوع محصول/ قدرت خرید بالا
‏*‏‏*یا مهدی‏(عج‏)‏‏*‏‏*‏
پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق
تبادل لینک اتوماتیک 1
تبادل لینک اتوماتیک
ستاره ی سهیل
السلام علیکم یا اهلبیت النبوة
ناگفته ها
پیشوای شیعیان
بیهوده متاز
موعودنامه أین الطالب بدم مقتول بکرببلا
دوازده امام
دولت کریمه امام زمان
نازنین زهرا (س)
پرسپولیسته
بهترین وبلاگ علمی و اموزشی
____________
تک برگی در سر برگ خاطره ها
چی توزی ه_______________اااااااااااااااا
بلوچ
تقرب به خدا "کد مداحی جهت وبلاگ"
فارس TV
ابزار جديد جعبه هاي صوتي براي وبلاگها و وبسايتها
اشتیاق دل
▄▀ وبلاگ شخصی مهندس محمدجواد میرزابیگی▀▄
ساخت بنر رایگان
تک نویس
بچه مثبت
پاسباد دفاع
محبان فاطمه (س)
دانلود مداحی از تمامی ذاکرین
خورشید
نمایندگی
افزایش رایگان آمار وبلاگ
خادم الشهدا
شيعه جنوب
مدرسه قرانی حضرت مریم (س)
بسیجیان حوزه 6
85-فتنه نیوز
84-قلب سلیم(تا زندهایم رزمنده ایم)
83-ܓܨܓܨ یارب این آدم خاکی تنهاست ܓܨܓܨ
82-یوسف زهرا 14
81-گنجينه ی واژگان پارسی
80-تسنیم
79-فروشگاه اینترنتی ارزان ایشاپ
78-صدای یک غریبه
77-نینوا
76-علقمه
75-گفتمان دینی
74-"منتظران ولی"
73-حقیقت پنهان
72-یا ابا صالح المهدی ادرکنی"بهتره بدونیم"
71-وبلاگ احمد امیدی
70-yashayish
69-اشعار پسری از پایتخت جهان
68-وبلاگ مریم پاپلی
67-زائرین پیاده ولایت عشق
66-گالري عكس هاي من
65-بردخون
64-جوانی در همین نزدیکی
62-متنوع ترین مطالب را در اینجا ببینید
61-لبیک یااباصالح(عج)
60-انتظار سبز
59- دل سوختگان حضرت رقیه (س)
58-سوختن پروانه ها در آتش
57-اسلاح اصلاحات
56-انتظار
55-تبدیل گچ به سیمان
54-مجله مجازی حقوق
53-..::: تفکـــــــــری زیبــــا :::..
52-مُتَرَصِّد
51-((امام علی(ع))
50-صدها بازدید کننده مجانی برای سایت و وبلاگ شما
48-..:::کلبه دختر پسرای عاشق پیشه:::..
47-دعاها و اذکار الهی
46-سبز علویان
45-خاکریز عشق
44-پایگاه فن آوری اطلاعات
43-گل لیلا
42-گل نرگس
41-علوم دامی دانشگاه شیراز ورودی 88
40-فان۹۸-دانلود رایگان اسمپر بلاگفا
39-مبل صفیر
-SMS36 / سرگرمی / اوقات فراغت / جوک
35-مهدویت
34-شیعه تولز
33-اباصالح
32-اجناس شگفت انگیز و ارزان
30-شهر مطلب
29-وبلاگ ائمه
28-سایت آگهی رایگان و نیازمندی های همدان
27-به سوی ظهور
26-کوفی مدعی
25-انجمنیها
24-یا حسین شهید
23-قلم دانش آموز
22-دختران با حجاب
21-چشم انتظارت
20-عاشقانه های من
19-وبلاگ هيئت فرهنگي مذهبي شهداي گمنام
18-چشم به راه
17-وبلاگ بچه های افغانی در ایران
16-حضرت آقا
15-خانه کتاب ایران (کالج کتابهای الکترونیکی و صوتی خانه کتاب) T I K B O O K
14-پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
13-اللهم عجل لولیک الفرج
( آنامیس )
11-منتظر
10-بازتاب مسجدسلیمان*بازتاب ایران*بازتاب خوزستان*بازتاب اندیکا*بازتاب لالی*بازتاب هفتکل
9-به نام خالق هستی ها
8-امام رئوف
7-دستنوشته های یک مانی ...
6-اشک بر حسین (ع)
5-گل هر آرزو
4-مرجع راهنما و لینک باکس های مذهبی
3-"کمیاب ترین های دنیای وبــــــ"
2-[گل]##گل بهاری##[گل]
1-رهروان ولایت
0-" ترجمه آنلاين متن انگليسي شما "
00-عكسهاي گل انار
000-یاران امام زمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

نی نی شکلک
یک کلیک تا " امام رضا "
بازی تراوین
.
فروش کارت شارز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , mosafermontazer.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com